Tervetuloa yhteyteen!

- Tältä sivulta löydät viikko-ohjelman ja ajankohtaiset tapahtumat -

Lämpimästi tervetuloa seurakuntaamme!

Paikka sinulle, joka etsit ja kaipaat turvallista hengellistä kotia.

Seurakuntamme koostuu tavallisista pohjalaisista kanssamatkaajista, jotka uskovat Jeesukseen Kristukseen.

Sitoudumme kristilliseen oppiin ja käytäntöön, jonka perustana on Raamattu.

Uskomme, että Raamattu on Jumalan sana, joka ilmoittaa jokaiselle ihmiselle tien Jumalan todelliseen tuntemiseen.

Teemme työtä paikkakuntamme parhaaksi. Painotamme työssämme lähimmäisen rakkautta ja tukemista elämän erilaisissa vaiheissa.

Kaikki tilaisuudet ovat kaikille avoimia. Löydät tulevat tilaisuudet ja ajankohtaiset tapahtumat alempaa tältä sivulta.

Seurakuntamme YouTube -kanavalta löydät uusimmat puheet.

Viikko-ohjelma

Ajankohtaiset tapahtumat

Muuta mainitsemisen arvoista

Parempaa Joulua Isokyrölaisille -hyväntekeväisyyskeräys

Järjestyksessään toinen Isonkyrön helluntaiseurakunnan järjestämä "Parempaa Joulua Isokyröläisille -hyväntekeväisyyskeräys" on saatu päätökseen. Jaamme keräyksen tuoton lyhentämättömänä tuoterajattujen S-Ryhmän lahjakorttien muodossa taloudellista tukea tarvitseville isokyröläisille yhteistyössä Isonkyrön sosiaalitoimen kanssa.

Yksityiset ihmiset ovat lahjoittaneet varoistaan 10.12.2023 järjestetyssä Joulusanoman äärellä -hyväntekeväisyyskonsertissa sekä 17.12.2023 järjestetyssä maksuttomassa jouluruokailussa. Myös paikalliset yrittäjät ovat lähteneet omalla panoksellaan hankkeeseen mukaan antaakseen apunsa isokyröläisille. Alla lueteltuna kunkin keräystapahtuman tuotto:

10.12.2023 hyväntekeväisyyskonsertti

1726 euroa

17.12.2023 jouluruokailu

359 euroa

Yritykset (mainittuna alla)

9881 euroa

Keräys tuotti yhteensä huikeat

11 966 euroa

Onnistuneen keräyksen myötä kaikkea hyvää uuteen vuoteen toivottaa

ISONKYRÖN HELLUNTAISEURAKUNTA

POHJANKYRÖ-LEHTI

Klikkaa Fidan logosta lahjoitussivulle

TOIVON KIPINÄ

"Lähetä lämpöä Euroopan köyhimmille"

Kylmä talvi syventää köyhien romaniperheiden ahdinkoa. Hatarat tuvat päästävät viiman sisään ja polttopuista on huutava pula. Kun sisälläkään ei ole lämmin, lapset ja perheet sairastavat paljon.

Talven myötä myös työmahdollisuudet vähenevät. Raskaat päivät kadulla metalliromua keräämällä tai kerjäämällä ovat usein ainoa mahdollisuus perheen elättämiseen. Silti liian moni menee nälkäisenä nukkumaan. Raju hintojen nousu on iskenyt kipeästi Euroopan köyhimpiin.